SLV Lampa wisząca Q-LINE 2M 3000K 30°, biały - 1000929
Opis
SLV Lampa wisząca Q-LINE 2M 3000K 30°, biały to produkt firmy SLV znajdującej się w ścisłej czołówce najlepszych firm z branży oświetleniowej w Polsce i Europie. W asortymencie marki SLV znaleźć można przede wszystkim ogromną ilość opraw i lamp architektonicznych, dekoracyjnych i technicznych wraz z akcesoriami oświetleniowymi, systemami sterowania i zasilania. W ofercie firmy SLV znajdują się tysiące produktów w różnych stylach wykonania.
W ofercie znajduje się także oświetlenie wewnętrzne (lampy stojące, sufitowe, nocne, wiszące, stołowe, meblowe, linkowe, na biurko, podszafkowe i podłogowe), oświetlenie zewnętrzne (ogrodowe, podjazdowe, na parking, do elewacji, do fontanny, oczka wodnego i basenu), oświetlenie komercyjne (sklepowe, biurowe, hotelowe, do gabinetów lekarskich, salonów kosmetycznych i fryzjerskich), oświetlenie specjalistyczne (oprawy na wysięgnikach, oświetlenie wystaw, naświetlacze, reflektory, projektory, oświetlenie luster, obrazów i mebli), oświetlenie dekoracyjne (łańcuchy świetlne, paski oraz taśmy LED) oraz akcesoria oświetleniowe (sterowniki, zasilacze, stateczniki i transformatory).
SPECYFIKACJA PRODUKTU :
Specyfikacja produktu: | |
Producent: | SLV |
Kod EAN: | 4024163192194 |
Kod producenta: | 1000929 |
Kategoria: | Q-LINE |
Długość (cm): | 200 |
Szerokość (cm): | 6 |
Wysokość (cm): | 6 |
Długość zwieszenia (cm): | 150 |
Długość rozety (cm): | 8,4 |
Szerokość rozety (cm): | 8,4 |
Wysokość rozety (cm): | 2,7 |
Zasilanie: | 230V ~50Hz 2700mA |
Napięcie: | 220-240V ~50Hz |
Prąd: | 900mA |
Moc oprawy (W): | 85 |
Klasa bezpieczeństwa: | I |
Kąt świecenia oprawy nr 1 (°): | 30 |
Materiał: | aluminium |
Kolor: | biały |
sposób montażu (bez rozdzielania): | nasufitowy; |
Sposób montażu 1: | nasufitowy |
Średnia żywotność źródła światła 1 (h): | 25000 |
Temp. barwowa źródła światła zintegr. w oprawie (K): | 3000 |
Współcz. oddawania barw (CRI) źródła światła 1 zintegr. w opr.: | 90 |
Strumień świetlny 1: | 4200 |
Zdjęcia mają charakter głównie poglądowy, dlatego w niektórych przypadkach rzeczywisty wygląd produktów może się nieznacznie różnić od przedstawionego.