Jung Gniazdko SCHUKO - Mosiądz klasyczny - ME1520C
Opis
Jung Gniazdko SCHUKO - Mosiądz klasyczny - ME1520C to gniazdko europejskie typu F (zwane powszechnie SCHUKO) posiadające uziemienie w postaci dwóch metalowych blaszek na bokach wtyczki. Jest to standard stosowany w Niemczech, Austrii, Holandii, Norwegii, Szwecji i wielu innych krajach. Wypiera on powoli stoswany w Polsce typ E (z metalowym bolcem) ze względu na wygodniejsze stosowanie (wtyczki mogą być także obrócone o 180°). Do gniazdek SCHUKO (typ F) można podłączyć wtyczki europejskie bez uziemienia (typ C) i będące już w powszechnym użyciu wtyczki uniwersalne UNISCHUKO (typ E/F), pasujące zarówno do gniazd typu E i F.
Firma JUNG oferuje markowe produkty najwyższej jakości, charakteryzujące się funkcjonalnością, pomysłowością i nienaganną estetyką. Wybierając z pośród tysięcy produktów, są Państwo w stanie znaleźć odpowiedni dla siebie styl do każdego nowoczesnego, jak i klasycznego pomieszczenia. Ponieważ firma JUNG stale rozwija swój asortyment i tworzy nowe rozwiązania technologiczne, będą Państwo w stanie rozwijać swój domowy system elektroinstalacji bez konieczności wymiany wszystkich podłączonych do niego urządzeń.
Gniazdko europejskie SCHUKO typu F o numerze referencyjnym ME1520C posiada kolor: Mosiądz klasyczny i materiał wykonania: Metal. Do jego specjalnych właściwości należą:
Możliwość nadruku w kolorze - Produkt posiada możliwość kolorowego nadruku grafiki na jego powierzchni, co pozwala tworzyć spersonalizowane gniazdka dla konkretnych osób, pomieszczeń, budynków lub firm. Jest to bardzo dobre rozwiązanie do pomieszczeń dziecięcych i młodzieżowych, ale również do budynków firmowych, umożliwiając przykładowo nadrukowanie na gniazdkach logo firmy.
GNIAZDKA TYPU C, E i F :
NADRUK KOLOROWY :
SPECYFIKACJA :
JUNG - GNIAZDO SCHUKO | |
Producent: | JUNG |
Produkt: | ME1520C |
Kolor: | Mosiądz klasyczny |
Materiał: | Metal |
Wykończenie: | - brak - |
Rodzaj: | 16 A / 250 V ~ |
Rozmiar: | 70 x 70 mm |
Seria: | A / AS |
Kod EAN: | 4011377112766 |
Zdjęcia mają charakter głównie poglądowy, dlatego w niektórych przypadkach rzeczywisty wygląd produktów może się nieznacznie różnić od przedstawionego.